Université de Bordeaux
LabEx AMADEusCluster of Excellence
Cluster of excellence

Seminar Prof. Pierre Tchoreloff, Thursday 28th June 2012 - 2:30 pm University Bordeaux Segalen (Amphi 11)

Prof. Pierre Tchoreloff - Laboratoire Matériaux et Santé EA 401, Université Paris-sud XI, F-92296 Châtenay-Malabry, France

Title : Measurements of elastic moduli of pharmaceutical compacts: a new methodology  using double compaction on a compaction simulator

Dernière mise à jour samedi 16 juin 2012
Figure dans les rubriques